Konceptet er enkelt

Vi finder ud af hvad I ønsker og kræver. I laver en kontrakt med os. Vi laver den med leverandøren. På den måde kan I skifte mellem alle leverandører, med blot ca. 1-3 ugers varsel. I skal ikke tage stilling til hvilken leverandør I vil bruge, vi finder den rigtige til jer. Når I vil skifte, sender I blot os en mail, og kort tid efter, starter I hos en ny leverandør.

Vi vil ikke have det bliver en ekstra omkostning at bruge os. Derfor får vi blot et honorar af leverandøren, som er i leje med det beløb leverandøren sparer på salg og markedsføring, da leverandøren får jer som ny glad kunde, uden at bruge tid og penge på at finde jer.

Priser

Hos Frokostkonsulenten arbejder vi ikke med faste priser på vores køkkener. Priserne afhænger dels af jeres størrelse, ønsker til udvalg, krav til kvalitetsniveau og ikke mindst hvad jeres budget tillader. Derfor har vi vendt processen om, og det er jer der fortæller os hvad I gerne vil have og hvad det må koste op til. Så er det vores opgave at finde det bedst mulige til jer inden for de rammer der er opstillet.

 

Hvordan adskiller FrokostKonsulenten sig fra øvrige formidlere?

  • ingen lange bindinger

    Vi vil binde jer med god kvalitet. Ikke med ”gratis” gaver eller uigennemskuelige kontrakter

  • ingen ekstra omkostninger

    Vi får en kommission svarende til det beløb køkkenerne sparer ved at få jer som kunde fra os. Hverken mere eller mindre.

  • frit skift mellem leverandører

    I kan skifte så ofte I vil. Vi vil blot forbeholde os retten til at finde et køkken I ikke vil skifte fra.

  • vi er til for jer

    Både kunder og køkkener

  • vi sørger for det praktiske

    En frokostordning skal være nem. Det er vores fornemmeste opgave at sørge for dét.

  • økonomi der giver mening

    I giver os jeres budget. Vi sørger for det overholdes.

  • de bedste råvarer

    Med markedets laveste kommission blandt frokostformidlere, har køkkenerne råd til markedets bedste råvarer.