Rune Seest Larsen

Direktør og Frokostkonsulent

Rune har arbejdet i frokostbranchen siden 2007. Igennem tiden har han lavet frokostaftaler med mere end 30.000 spisende, og snakket med over 3.000 virksomheder der har en frokostordning. Han startede Frokostkonsulenten i 2015 med en vision om at hæve kvalitetsniveauet i branchen, ved at hjælpe virksomheder med at få frokost fra de bedste leverandører. Leverandører som han har stiftet kendskab med ved hans mange interaktioner med kunderne.

Stefano Fiskbæk

Salgschef og Frokostkonsulent

Stefano har arbejdet i frokostbranchen siden 2018, og har elsket madlavning hele livet. Hans mission er at sørge for kundernes behov er ordentligt afdækket og at gøre dem glade. Udover det, har han hele livet interesseret sig for mad, og har bl.a. stået i lære som kok, ligesom han elsker at lave mad til sin familie.

Hvorfor skal du finde dine kunde via os?

De fleste virksomheder, der søger en frokostordning, har utroligt travlt. Derfor er der ikke alverdens tid til at lede efter den perfekte frokostordning. Det betyder at det ofte ikke er kunden der finder frokostleverandøren, men frokostleverandøren der finder kunden, bl.a. via diverse søgemaskiner eller via sælgere som opsøger kunderne. Det er en dyr proces at finde kunder, det ved vi. Derfor er det sjovere for alle når kunderne kommer af sig selv…

Vi vil gerne have du har en god forretning, hvorfor vores fortjeneste er minimal. I modsætning til øvrige formidlere af frokostkunder, er vi optagede af at blande os så lidt som muligt i jeres forretning, for kun I er eksperter i at drive den. Derfor bevarer I den daglige kontakt med kunden, og I står også for leveringen. Vi mener der er en stor kvalitet i at kunne have den daglige snak med kunden, så den skal I beholde.

Frokostkonsulentens fee afspejles i den besparelse man har ved at kunden henvender sig selv. I har måske sælgere ansat, som er dygtige til at finde glade kunder til jer. Men uanset hvor meget de sælger, vil de kunder Frokostkonsulenten samarbejder med, og formidler til jer, altid være en sikker investering. Har I egne sælgere ansat, skal de have løn uanset om der sælges noget eller ej, ligesom mødebookerne også skal have betaling. Kunder fra Frokostkonsulenten koster noget når I har dem.

Som kunde er det vigtigt at kunne skifte frokostleverandør med forholdsvis kort varsel. Det skal man derfor kunne. Det kommer også jer som leverandør til gode, da de kunder der skifter fra én leverandør til f.eks. jer, jo så kommer til jer det hurtigere. Vi ved godt man som leverandør skal tage hensyn til indkøb, bemanding, planlægning og budgettering i en frokostordningsforretning. Derfor har vi som målsætning at kunden skal kunne skifte leverandør med et varsel på ca. løbende uge + 1-3 uger. Det mener vi er rimeligt for begge parter, både leverandører og kunder. Men vi er selvfølgelig altid lydhøre ifht. forbedringsforslag.

Når alt kommer til alt, vil vi bare gerne skabe et godt fundament for kunder og leverandører, til at gøre det I er bedst til!

Det kræver næsten ingen indsats fra din side af!

Vi kender jer. Godt. Men vi vil kende jer endnu bedre. Derfor skal vi holde et møde, hvor jeres forcer og svagheder lægges på bordet, så vi kan matche de rigtige kunder op med jer. Vi vil kun samarbejde med jer på vegne af en kunde, hvis vi mener at kunden bliver glad for samarbejdet. Det vil til enhver tid være topprioritet. Et samarbejde med Frokostkonsulenten indebærer ikke en fast aftale, men udelukkende en accept af at vi må kontakte jer, med information om en kunde vi mener passer til jeres frokostkoncept.

Hvis du kunne tænke dig at få flere kunder i butikken, så kontakt os nu!

Interesseret?

Skal vi skabe et samarbejde? Så kontakt os gerne.

Privatlivs indstillinger

Nødvendige cookies

Disse cookies benyttes af vores platform. Læs mere om vores cookies her

gdpr[allowed_cookies],gdpr[consent_types],__cfduid

Advertising

Analyse

Disse cookies benyttes af vores analyse værktøjer.

_gat,_ga,_gid,_

Other