Teamet hos Frokostkonsulenten
Vi er i øjeblikket 6 på holdet og er altid på udkig efter den næste kollega der kan bidrage til den gode stemning og sammenholdet. Holdet er sat efter, at vi supplerer hinanden bedst muligt – både menneskeligt og fagligt. Rune og Steffen har begge mange års erfaring fra frokostbranchen, Rune siden 2007 og Steffen siden 2017. Oscar kom til i 2023, og har en baggrund som en gudsbenådet mødebooke, krydret med et kæmpe gå-på-mod og godt humør. Frank har arbejdet med ledelse, stresshåndtering og undervisning i mange år og Anton kommer med en baggrund fra Frokostkonsulenten i en tidligere stilling, og som Customer Succes hos en anden virksomhed, Samtidig har han en HD i strategisk salg og marketing. Nanna er vores bæredygtighedsrådgiver, og sidder for bordenden i det daglige. Dvs. det er Nanna der træffer beslutningerne, og sikrer at alt vi og vores samarbejdspartnere foretager os, er med udgangspunkt i det bæredygtige arbejde . Hver især er vi meget forskellige, men tilsammen har vi det virkelig godt!
Hvorfor skal du finde dine kunder via os?
De fleste virksomheder, der søger en frokostordning, har utroligt travlt. Derfor er der ikke alverdens tid til at lede efter den perfekte frokostordning. Det betyder at det ofte ikke er kunden der finder frokostleverandøren, men frokostleverandøren der finder kunden, bl.a. via diverse søgemaskiner eller via sælgere som opsøger kunderne. Det er en dyr proces at finde kunder, det ved vi. Derfor er det sjovere for alle når kunderne kommer af sig selv…
Vi vil gerne have du har en god forretning, hvorfor vores fortjeneste er minimal. I modsætning til øvrige formidlere af frokostkunder, er vi optagede af at blande os så lidt som muligt i jeres forretning, for kun I er eksperter i at drive den. Derfor bevarer I den daglige kontakt med kunden, og I står også for leveringen. Vi mener der er en stor kvalitet i at kunne have den daglige snak med kunden, så den skal I beholde.
Frokostkonsulentens fee afspejles i den besparelse man har ved at kunden henvender sig selv. I har måske sælgere ansat, som er dygtige til at finde glade kunder til jer. Men uanset hvor meget de sælger, vil de kunder Frokostkonsulenten samarbejder med, og formidler til jer, altid være en sikker investering. Har I egne sælgere ansat, skal de have løn uanset om der sælges noget eller ej, ligesom mødebookerne også skal have betaling. Kunder fra Frokostkonsulenten koster noget når I har dem.
Som kunde er det vigtigt at kunne skifte frokostleverandør med forholdsvis kort varsel. Det skal man derfor kunne. Det kommer også jer som leverandør til gode, da de kunder der skifter fra én leverandør til f.eks. jer, jo så kommer til jer det hurtigere. Vi ved godt man som leverandør skal tage hensyn til indkøb, bemanding, planlægning og budgettering i en frokostordningsforretning. Derfor har vi som målsætning at kunden skal kunne skifte leverandør med et varsel på ca. løbende uge + 1-3 uger. Det mener vi er rimeligt for begge parter, både leverandører og kunder. Men vi er selvfølgelig altid lydhøre ifht. forbedringsforslag.
Når alt kommer til alt, vil vi bare gerne skabe et godt fundament for kunder og leverandører, til at gøre det I er bedst til!
Det kræver næsten ingen indsats fra din side af!
Vi kender jer. Godt. Men vi vil kende jer endnu bedre. Derfor skal vi holde et møde, hvor jeres forcer og svagheder lægges på bordet, så vi kan matche de rigtige kunder op med jer. Vi vil kun samarbejde med jer på vegne af en kunde, hvis vi mener at kunden bliver glad for samarbejdet. Det vil til enhver tid være topprioritet. Et samarbejde med Frokostkonsulenten indebærer ikke en fast aftale, men udelukkende en accept af at vi må kontakte jer, med information om en kunde vi mener passer til jeres frokostkoncept.
Hvis du kunne tænke dig at få flere kunder i butikken, så kontakt os nu!