Teamet hos Frokostkonsulenten

Vi er i øjeblikket 4 på holdet og har ikke ambitioner om at skulle være mange flere. Holdet er sat efter, at vi i videst muligt omfang kan rådgive bredt og dybt – og i særlig grad kan supplere hinanden på viden om frokostgæsters behov og matche dem med de rette køkkener. Vi har alle baggrund i fødevarer – Rune har været 9 år og Steffen 3 år hos frokostkøkkener som sælgere og kundeservicemedarbejdere – og Stefano har arbejdet som kok.

RUNE SEEST LARSEN
RUNE SEEST LARSENDirektør & Frokostkonsulent
Rune har arbejdet i frokostbranchen siden 2007. Igennem tiden har han lavet frokostaftaler med mere end 30.000 spisende, og talt med over 4.500 virksomheder, der har en frokostordning. Hans mission er at sørge for, at alle kunder har den bedste frokostordning, passende til deres behov.
STEFANO FISKBÆK
STEFANO FISKBÆKSalgschef & Frokostkonsulent
Stefano har arbejdet i madbranchen mere end 10 år, har drevet egen restaurant og er meget passioneret omkring alle aspekter ved madlavning. Hans mission i frokostbranchen er at matche kundernes ønsker og levere det rigtige køkken, der kan give et sundt samarbejde. Dette kan kun lade sig gøre, når der er erfaringer ifht. drift af køkken, men også som spisende frokostkunde. Og der er erfaring på begge sider af bordet.
STEFFEN SYLVEST
STEFFEN SYLVESTCOO & Frokostkonsulent
Steffen har arbejdet med fødevarer lige fra den primære produktion og “jord til ord” konceptet. Her både med udvikling, detail og produktion. Senest har han i en årrække væres hos et af vores køkkener som sælger. Steffen fungerer ligeledes som konsulent og med Client Service.
ANTON HAGELUND
ANTON HAGELUNDAdministrativ Koordinator
Anton er madglad CBS-studerende og eventkoordinator og bidrager med systematik, opfølgning og overblik i en hektisk branche samt som anker på vores lille kontor.

Hvorfor skal du finde dine kunder via os?

De fleste virksomheder, der søger en frokostordning, har utroligt travlt. Derfor er der ikke alverdens tid til at lede efter den perfekte frokostordning. Det betyder at det ofte ikke er kunden der finder frokostleverandøren, men frokostleverandøren der finder kunden, bl.a. via diverse søgemaskiner eller via sælgere som opsøger kunderne. Det er en dyr proces at finde kunder, det ved vi. Derfor er det sjovere for alle når kunderne kommer af sig selv…

Vi vil gerne have du har en god forretning, hvorfor vores fortjeneste er minimal. I modsætning til øvrige formidlere af frokostkunder, er vi optagede af at blande os så lidt som muligt i jeres forretning, for kun I er eksperter i at drive den. Derfor bevarer I den daglige kontakt med kunden, og I står også for leveringen. Vi mener der er en stor kvalitet i at kunne have den daglige snak med kunden, så den skal I beholde.

Frokostkonsulentens fee afspejles i den besparelse man har ved at kunden henvender sig selv. I har måske sælgere ansat, som er dygtige til at finde glade kunder til jer. Men uanset hvor meget de sælger, vil de kunder Frokostkonsulenten samarbejder med, og formidler til jer, altid være en sikker investering. Har I egne sælgere ansat, skal de have løn uanset om der sælges noget eller ej, ligesom mødebookerne også skal have betaling. Kunder fra Frokostkonsulenten koster noget når I har dem.

Som kunde er det vigtigt at kunne skifte frokostleverandør med forholdsvis kort varsel. Det skal man derfor kunne. Det kommer også jer som leverandør til gode, da de kunder der skifter fra én leverandør til f.eks. jer, jo så kommer til jer det hurtigere. Vi ved godt man som leverandør skal tage hensyn til indkøb, bemanding, planlægning og budgettering i en frokostordningsforretning. Derfor har vi som målsætning at kunden skal kunne skifte leverandør med et varsel på ca. løbende uge + 1-3 uger. Det mener vi er rimeligt for begge parter, både leverandører og kunder. Men vi er selvfølgelig altid lydhøre ifht. forbedringsforslag.

Når alt kommer til alt, vil vi bare gerne skabe et godt fundament for kunder og leverandører, til at gøre det I er bedst til!

Det kræver næsten ingen indsats fra din side af!

Vi kender jer. Godt. Men vi vil kende jer endnu bedre. Derfor skal vi holde et møde, hvor jeres forcer og svagheder lægges på bordet, så vi kan matche de rigtige kunder op med jer. Vi vil kun samarbejde med jer på vegne af en kunde, hvis vi mener at kunden bliver glad for samarbejdet. Det vil til enhver tid være topprioritet. Et samarbejde med Frokostkonsulenten indebærer ikke en fast aftale, men udelukkende en accept af at vi må kontakte jer, med information om en kunde vi mener passer til jeres frokostkoncept.

Hvis du kunne tænke dig at få flere kunder i butikken, så kontakt os nu!

Interesseret?

Skal vi skabe et samarbejde? Så kontakt os gerne.