Teamet hos Frokostkonsulenten

Vi er i øjeblikket 6 på holdet og er altid på udkig efter den næste kollega der kan bidrage til den gode stemning og sammenholdet. Holdet er sat efter, at vi supplerer hinanden bedst muligt – både menneskeligt og fagligt. Rune og Steffen har begge mange års erfaring fra frokostbranchen, Rune siden 2007 og Steffen siden 2017. Oscar kom til i 2023, og har en baggrund som en gudsbenådet mødebooke, krydret med et kæmpe gå-på-mod og godt humør. Frank har arbejdet med ledelse, stresshåndtering og undervisning i mange år og Anton kommer med en baggrund fra Frokostkonsulenten i en tidligere stilling, og som Customer Succes hos en anden virksomhed, Samtidig har han en HD i strategisk salg og marketing. Nanna er vores bæredygtighedsrådgiver, og sidder for bordenden i det daglige. Dvs. det er Nanna der træffer beslutningerne, og sikrer at alt vi og vores samarbejdspartnere foretager os, er med udgangspunkt i det bæredygtige arbejde . Hver især er vi meget forskellige, men tilsammen har vi det virkelig godt!

ANTON HAGELUND
ANTON HAGELUNDApp-mananger & Customer Succes
Anton sørger for at vores kunder kommer godt i gang, oplæres i vores IT-system, tager sig af de ting der måtte opstå, og sørger for at tingene spiller i det daglige. Han ordner alt det praktiske, og går gerne ”the extra mile” for at det lykkes.
NANNA HØJ JAKOBSEN
NANNA HØJ JAKOBSENBæredygtighedsrådgiver
Nanna brænder for den grønne omstilling og har hjulpet både private og offentlige køkkener og institutioner med at omsætte tanker om bæredygtighed til praktisk handling. Hun tror på, at smagfulde måltider kan bringe os sammen, og at mad kan være med til at skabe en positiv forandring. Nanna har en bred forståelse for både teori og praksis og vigtigst af alt, koblingen mellem de to. Hun har flere års erfaring med formidling og undervisning og i at arbejde med bæredygtighed på både strategisk og operationelt niveau.
FRANK BIDSTRUP JENSEN
FRANK BIDSTRUP JENSENAfdelingsleder
Med en baggrund mange år i det danske forsvar, samt som underviser, ledelses- og stresscoach, har Frank fået til opgave at hjælpe os i Wopla med at gøre tingene smartere og hurtigere, men mindre travlt. Samtidig er Frank den der samler trådene og sikrer der er styr på tingene.
RUNE SEEST LARSEN
RUNE SEEST LARSENDirektør & Salgsdirektør
Rune har arbejdet i frokostbranchen siden 2007. Igennem tiden har han lavet frokostaftaler med mere end 30.000 spisende, og talt med over 4.500 virksomheder, der har en frokostordning. Hans mission er at sørge for, at alle kunder har den bedste frokostordning, passende til deres behov.
STEFFEN SYLVEST
STEFFEN SYLVESTSalgschef
Steffen har arbejdet med fødevarer lige fra den primære produktion og “jord til ord” konceptet. Her både med udvikling, detail og produktion. Senest har han i en årrække væres hos et af vores køkkener som sælger. Steffen fungerer ligeledes som konsulent og med Client Service.

Vores samarbejdspartnere

frugt.dk
ebager.dk
ebager.dk

Hvorfor skal du finde dine kunder via os?

De fleste virksomheder, der søger en frokostordning, har utroligt travlt. Derfor er der ikke alverdens tid til at lede efter den perfekte frokostordning. Det betyder at det ofte ikke er kunden der finder frokostleverandøren, men frokostleverandøren der finder kunden, bl.a. via diverse søgemaskiner eller via sælgere som opsøger kunderne. Det er en dyr proces at finde kunder, det ved vi. Derfor er det sjovere for alle når kunderne kommer af sig selv…

Vi vil gerne have du har en god forretning, hvorfor vores fortjeneste er minimal. I modsætning til øvrige formidlere af frokostkunder, er vi optagede af at blande os så lidt som muligt i jeres forretning, for kun I er eksperter i at drive den. Derfor bevarer I den daglige kontakt med kunden, og I står også for leveringen. Vi mener der er en stor kvalitet i at kunne have den daglige snak med kunden, så den skal I beholde.

Frokostkonsulentens fee afspejles i den besparelse man har ved at kunden henvender sig selv. I har måske sælgere ansat, som er dygtige til at finde glade kunder til jer. Men uanset hvor meget de sælger, vil de kunder Frokostkonsulenten samarbejder med, og formidler til jer, altid være en sikker investering. Har I egne sælgere ansat, skal de have løn uanset om der sælges noget eller ej, ligesom mødebookerne også skal have betaling. Kunder fra Frokostkonsulenten koster noget når I har dem.

Som kunde er det vigtigt at kunne skifte frokostleverandør med forholdsvis kort varsel. Det skal man derfor kunne. Det kommer også jer som leverandør til gode, da de kunder der skifter fra én leverandør til f.eks. jer, jo så kommer til jer det hurtigere. Vi ved godt man som leverandør skal tage hensyn til indkøb, bemanding, planlægning og budgettering i en frokostordningsforretning. Derfor har vi som målsætning at kunden skal kunne skifte leverandør med et varsel på ca. løbende uge + 1-3 uger. Det mener vi er rimeligt for begge parter, både leverandører og kunder. Men vi er selvfølgelig altid lydhøre ifht. forbedringsforslag.

Når alt kommer til alt, vil vi bare gerne skabe et godt fundament for kunder og leverandører, til at gøre det I er bedst til!

Det kræver næsten ingen indsats fra din side af!

Vi kender jer. Godt. Men vi vil kende jer endnu bedre. Derfor skal vi holde et møde, hvor jeres forcer og svagheder lægges på bordet, så vi kan matche de rigtige kunder op med jer. Vi vil kun samarbejde med jer på vegne af en kunde, hvis vi mener at kunden bliver glad for samarbejdet. Det vil til enhver tid være topprioritet. Et samarbejde med Frokostkonsulenten indebærer ikke en fast aftale, men udelukkende en accept af at vi må kontakte jer, med information om en kunde vi mener passer til jeres frokostkoncept.

Hvis du kunne tænke dig at få flere kunder i butikken, så kontakt os nu!

Interesseret?

Skal vi skabe et samarbejde? Så kontakt os gerne.