Teamet hos Frokostkonsulenten

Vi er i øjeblikket 4 på holdet og har ikke ambitioner om at skulle være mange flere. Holdet er sat efter, at vi supplerer hinanden bedst muligt – både menneskeligt og fagligt. Rune og Steffen har begge mange års erfaring fra frokostbranchen, Rune siden 2007 og Steffen siden 2017. Frank har arbejdet med ledelse, stresshåndtering og undervisning i mange år og Tobias er en ung mand med en sjælden set glød der brænder for at bygge noget op og for at lære. Hver især er vi meget forskellige, men tilsammen har vi det virkelig godt!

RUNE SEEST LARSEN
RUNE SEEST LARSENDirektør & Frokostkonsulent
Rune har arbejdet i frokostbranchen siden 2007. Igennem tiden har han lavet frokostaftaler med mere end 30.000 spisende, og talt med over 4.500 virksomheder, der har en frokostordning. Hans mission er at sørge for, at alle kunder har den bedste frokostordning, passende til deres behov.
STEFFEN SYLVEST
STEFFEN SYLVESTCOO & Frokostkonsulent
Steffen har arbejdet med fødevarer lige fra den primære produktion og “jord til ord” konceptet. Her både med udvikling, detail og produktion. Senest har han i en årrække væres hos et af vores køkkener som sælger. Steffen fungerer ligeledes som konsulent og med Client Service.
FRANK BIDSTRUP JENSEN
FRANK BIDSTRUP JENSENFrokostkonsulent
Med en baggrund mange år i det danske forsvar, samt som underviser, ledelses- og stresscoach, har Frank fået til opgave at hjælpe os i Frokostkonsulenten med at gøre tingene smartere og hurtigere, men mindre travlt. Samtidig vil Frank være med til at hjælpe virksomheder med at få en bedre frokostordning, under kyndig vejledning fra Rune og Steffen. Frank blev en del af Frokostkonsulenten i 2022, men har været med på sidelinjen som ekstern konsulent siden 2019. Frank elsker forresten at cykle, så han kører Hovedstaden tynd, på Frokostkonsulentens elcykel og besøger kunder, eksisterende som potentielle.
TOBIAS NYBERG
TOBIAS NYBERGFrokostkonsulent
Tobias er en ung mand, med en ildsjæl der brænder for salg og struktur. Hans primære opgave er at sikre alle data er registreret korrekt, men som en meget vigtig sekundær opgave, er Tobias i gang med at udvikle sig til en dygtig sælger, som kan hjælpe en masse virksomheder med at få bedre frokost. Tobias startede i Frokostkonsulenten i 2022.
NANNA HØJ JAKOBSEN
NANNA HØJ JAKOBSENBæredygtighedsrådgiver
Nanna brænder for den grønne omstilling og har hjulpet både private og offentlige køkkener og institutioner med at omsætte tanker om bæredygtighed til praktisk handling. Hun tror på, at smagfulde måltider kan bringe os sammen, og at mad kan være med til at skabe en positiv forandring. Nanna har en bred forståelse for både teori og praksis og vigtigst af alt, koblingen mellem de to. Hun har flere års erfaring med formidling og undervisning og i at arbejde med bæredygtighed på både strategisk og operationelt niveau.

Vores samarbejdspartnere

frugt.dk
ebager.dk

Hvorfor skal du finde dine kunder via os?

De fleste virksomheder, der søger en frokostordning, har utroligt travlt. Derfor er der ikke alverdens tid til at lede efter den perfekte frokostordning. Det betyder at det ofte ikke er kunden der finder frokostleverandøren, men frokostleverandøren der finder kunden, bl.a. via diverse søgemaskiner eller via sælgere som opsøger kunderne. Det er en dyr proces at finde kunder, det ved vi. Derfor er det sjovere for alle når kunderne kommer af sig selv…

Vi vil gerne have du har en god forretning, hvorfor vores fortjeneste er minimal. I modsætning til øvrige formidlere af frokostkunder, er vi optagede af at blande os så lidt som muligt i jeres forretning, for kun I er eksperter i at drive den. Derfor bevarer I den daglige kontakt med kunden, og I står også for leveringen. Vi mener der er en stor kvalitet i at kunne have den daglige snak med kunden, så den skal I beholde.

Frokostkonsulentens fee afspejles i den besparelse man har ved at kunden henvender sig selv. I har måske sælgere ansat, som er dygtige til at finde glade kunder til jer. Men uanset hvor meget de sælger, vil de kunder Frokostkonsulenten samarbejder med, og formidler til jer, altid være en sikker investering. Har I egne sælgere ansat, skal de have løn uanset om der sælges noget eller ej, ligesom mødebookerne også skal have betaling. Kunder fra Frokostkonsulenten koster noget når I har dem.

Som kunde er det vigtigt at kunne skifte frokostleverandør med forholdsvis kort varsel. Det skal man derfor kunne. Det kommer også jer som leverandør til gode, da de kunder der skifter fra én leverandør til f.eks. jer, jo så kommer til jer det hurtigere. Vi ved godt man som leverandør skal tage hensyn til indkøb, bemanding, planlægning og budgettering i en frokostordningsforretning. Derfor har vi som målsætning at kunden skal kunne skifte leverandør med et varsel på ca. løbende uge + 1-3 uger. Det mener vi er rimeligt for begge parter, både leverandører og kunder. Men vi er selvfølgelig altid lydhøre ifht. forbedringsforslag.

Når alt kommer til alt, vil vi bare gerne skabe et godt fundament for kunder og leverandører, til at gøre det I er bedst til!

Det kræver næsten ingen indsats fra din side af!

Vi kender jer. Godt. Men vi vil kende jer endnu bedre. Derfor skal vi holde et møde, hvor jeres forcer og svagheder lægges på bordet, så vi kan matche de rigtige kunder op med jer. Vi vil kun samarbejde med jer på vegne af en kunde, hvis vi mener at kunden bliver glad for samarbejdet. Det vil til enhver tid være topprioritet. Et samarbejde med Frokostkonsulenten indebærer ikke en fast aftale, men udelukkende en accept af at vi må kontakte jer, med information om en kunde vi mener passer til jeres frokostkoncept.

Hvis du kunne tænke dig at få flere kunder i butikken, så kontakt os nu!

Interesseret?

Skal vi skabe et samarbejde? Så kontakt os gerne.

Kontakt frokostkonsulenten her
KONTAKT OS HER